27 januari 2006

Dagens

Idag är en sådan där dag med en massa tråkiga saker att göra. Sånt som "måste" göras.

  • Ringa kommunen.
  • Ringa Försäkringskassan.
  • Ringa kommunen igen fast en annan människa där.
  • Ringa Hudiksvallsbostäder och felanmäla en ytterbelysning.
  • Gå till posten och skicka paket.
  • Handla.
  • Skriva och lämna in ansökan till soc.
  • Ringa tandläkaren (för min dotters räkning).

Bläääääärk.

3 Kommentar(er):

Blogger Rex sade ...

Igår när jag drog ner på stan för att göra tråkiga saker hände det skitmycket oväntade kul saker.

27 januari, 2006 12:08  
Blogger Nat sade ...

Åh, jag avundas dig inte!
Den listan skulle få mig att krypa ned i sängen igen.

Men jag hoppas att det går som det ska och att du får en trevlig helg.

Mvh Ifi

27 januari, 2006 13:32  
Blogger Elisabet sade ...

Lycka till med allt ringandet.
Jag hoppas att du har en bra tele-operatör ..,-)

27 januari, 2006 15:15  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark