25 januari 2006

Fel dag ...


... och här står jag och steker pannkaka ... I stereo till och med.

Tack Karin som påminde mig via en kommentar att det faktiskt är onsdag idag ... Suck!

Hur ska det gå nu då?

När vi äter pannkaka på en onsdag. Kommer vi hamna i Helvetet nu. Eller ännu mer fasansfullt - i "Vilse i pannkakan"?
Och vad sjutton ska vi äta i morgon då? Pannkaka igen?
Skulle inte tro det. Får bli crepes kanske? ;-)

4 Kommentar(er):

Blogger Elisabet sade ...

Jag undrar var i Sverige pannakakor förvandlas till plättar?
Det ska jag göra en enkät på.

25 januari, 2006 18:27  
Anonymous Karin sade ...

Bilden föreställer plättar enligt mig (tornedalingar säger nog plättar)
Du kan göra ungspannkaka i Morgon
Jag har recpt på det i min blogg,omtyck av många.Har man barn så gillar dom säkert det,när jag åker till mina barnbarn så får jag alltid göra pannkaka :-)

25 januari, 2006 21:52  
Blogger Helene N sade ...

Karin: Tack! Jag ska kolla där. För det recept jag har i min kokbok funkar inget bra.

25 januari, 2006 21:59  
Anonymous Mia sade ...

Ugnspannkaka kanske? Så himla praktiskt med pannkaka som sköter sej själv i ugnen! :o)

25 januari, 2006 22:15  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark