22 januari 2006

Förstod det

Ni alla som klagat på att jag inte haft kommentarsfunktion - var är ni?!

Varför har så många sagt att en riktig blogg ska man kunna kommentera. Och sedan gör man inte det ...
Och tur är det kanske att det inte är fler som gör det, för då måste man ju hinna läsa allt som skrivs i kommentarerna också.

Det räcker så gott med några stycken i taget. Tack Elisabet och Emma för att ni finns! Jag är såååå glad att ni lägger energi på att kommentera mina inlägg! Och Mia förresten. Som varit så flitig i min gästbok förut.

4 Kommentar(er):

Blogger Elisabet sade ...

Alltid lär man sig nånting om människo-psyket .., se bara .., inget blir som man tror.

22 januari, 2006 11:45  
Anonymous Mia sade ...

Usch - jag vet; jag är URKASS på att skriva kommentarer just nu! Kan ju trösta dej med att det inte bara är här som jag inte skriver kommentarer. Det går liksom i vågor det där. Men hav förtröstan - i'll be back! ;o)

22 januari, 2006 13:24  
Blogger emma sade ...

:D varsågod. du skriver ju.. helt.. ja. spännande! klart man måste kommentera!

22 januari, 2006 13:32  
Blogger Åsa Mitt i Världen sade ...

Äh, det finns alltid orsaker till allt som man inte känner till. På min egen blogg fattar jag inte alltid varför somliga ämnen ger upphov till flera kommentarer, medan andra passerar helt obemärkta, fast jag just VILLE ha kommentarer.

22 januari, 2006 17:18  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark