30 januari 2006

Jag har blivit utmanad av Mickey.
"Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar."
Eftersom jag är född i jungfruns stjärntecken så har jag egentligen inga ovanor, men är bra på att se andras och påpeka det … Men okey jag ska göra ett försök …
  • Jag ... *tänker* ... ehhh ... f*n ... hur svårt kan det vara ... ? Äh, en gång till ...
  • Jag ... ehhh ... har svårt för att svara på sådan här listor. (Det var en, eller hur?)
  • Å, just det - jag läser bloggar alldeles för sent in på nätterna. Räknas det som en ovana?
  • Jag vill alltid att frukostmaten - typ ost, njölk, pålägg,smör, ägg - ska stå på översta hyllan i kylen, så jag hittar den lätt på morgonen.
  • Jag måste ha tre kuddar när jag sover, utlagda på ett visst sätt så att jag har kudde vart jag än vänder mig.

Ja, det var väl fem det?!

Och jag utmanar:

Emma - Tankebrott
Mia - (B)Loggen
Karin - Mormors blogg
Åsa - Mitt i världen
Rex - Universums tråkigaste blogg

4 Kommentar(er):

Anonymous Mia sade ...

Så! Nu har jag överträffat mej själv och antagit utmaningen på rekordtid!! :-D

Ang. vikten så har jag gått upp nästan 10 kg på 5 år - nä, det kanske inte syns, men det känns... Tänkte försöka bli av med åtminstone 4-5 av dom. Risken är att det annars blir ytterligare 15 kg nästkommande 5 år.

30 januari, 2006 12:54  
Anonymous Mickey J Barczyk sade ...

kvinnornas största ovana:
att förneka sina ovanor:D

30 januari, 2006 13:40  
Blogger Elisabet sade ...

Helene: nej, helsingborgaren har inte frukostgrejset på översta hyllan, men du skulle veta vilken ordningn det är i hans kylskåp.

Ibland ställer jag lite fel.
Då har han ändrat på det till nästa gång.
Ajabaja.
Ingen syltburk på hylla nr2.
Fy på mig!

30 januari, 2006 22:45  
Anonymous Karin sade ...

Jag kommer med utmaningen någon gång under helgen..

htpp.mormors.blogg.se

01 februari, 2006 08:20  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark