24 januari 2006


Jag har följt Desperate housewives på femman från början.
Och äntligen börjar den igen!

Hos Glamourprinsessan hittade jag ett kuligt test som finns på Kanal 5's hemsida.

Resultatet:

"Du är mest lik Susan Mayer.

Du är snäll och söt men ack så förvirrad.
Du har inte lätt att fånga karlar och kommer knappt ihåg hur ett samlag utförs.
Du är en aning godtrogen men väldigt omtyckt.
Du gillar: Se på såpor, dricka the under en filt, få hjälp, måla, Madonna.
Du gillar inte: Konkurrens, otrohet, fusk, matlagning."

Kan väl tillstå att det stämmer ... ganska ... alltför ... väl.



4 Kommentar(er):

Blogger Elisabet sade ...

Ojdå ... det var inte bra ..,-)

24 januari, 2006 22:25  
Blogger Elisabet sade ...

Så sööööt du är idag uppe till höger ..,-)

24 januari, 2006 22:28  
Blogger Nat sade ...

Hej, tack för ditt inlägg hos mig.
Jag gillar din blogg me´.
Men du måste låta de träffas nu :)
Kram

24 januari, 2006 22:41  
Blogger emma sade ...

haha, jag ska också göra testet :P

27 januari, 2006 16:10  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark