25 januari 2006

Tåg tåg tåg


Den här banan har legat framme i tre dagar nu.
Och vi har lekt med den varje dag.
Många av delarna är julklappar.
Två tredjedelar är inköpt på Tradera.
Skulle säkert kostat det tredubbla i affären. Och det slits nästan inte alls.
Jag kan nog erkänna att jag förköpte mig lite i min iver. Det blev kanske några fler lok och vagnar än nödvändigt. Men å andra sidan får jag igen pengarna när jag säljer det om några år. Och snacka om väl använda pengar när vi leker med det nästan varje dag.
Dessa tåg och Duplo/lego är nog bland de bästa leksakerna.
Håller hur länge som helst, typ.

3 Kommentar(er):

Anonymous Henrik sade ...

Stämmer nog om att de håller för evigt, tror det fortfarande ligger kvar bitar hemma hos mina föräldrar, hehe-

26 januari, 2006 05:32  
Anonymous Mia sade ...

Tillit?? Han har ju inget val, stackarn, vi trycker ner honom i skicarten och sen är det bara att hålla i toppluvan!! *asg* Nä, allvarligt talat - han tycker det är skitkul, och Martin som kör är så försiktig så.

Musiken kom från radion vid liften - den spelar högt! :)

26 januari, 2006 09:05  
Blogger emma sade ...

ååh, det är såna tåg med typ magneter så man kan sätta ihop dom va? älskade såna. men blev alltid så irriterad när det var fel sorts magnet.. ehm.. så att man inte kunde sätta ihop dem utan de bara åkte ifrån varandra.

27 januari, 2006 16:16  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark