29 januari 2006

Yippie! En DVD!

För en del av mina julklappspengar inhandlade jag en DVD-brännare.
Mycket bra.

DVD-skivorna kan jag lagra mycket mer data och foton på än på CD.
Så jag kopplade ur CD-brännaren/spelaren och kopplade in DVD-brännaren.
Alldeles själv. Utan problem.

Passade på att städa "under huven" på datorn också. Hua så mycket damm det kan samlas där. Och i fläkten ska vi inte tala om!Men så fantastisk att jag kunde ändra från slave till master. Det var i och för sig bara att titta hur den gamla suttit, men ändå. Man är så van att det ska bli fel på något.

Och det var då jag tänkte att jag skulle köpa en trisslott, vilket jag gjorde. Men tyvärr höll sig turen till att omfatta datorn och inte lotter.

2 Kommentar(er):

Blogger Rex sade ...

Nej det funkar inte, Trisslotten är Master & du är slave.
:-)

30 januari, 2006 10:44  
Blogger Helene N sade ...

Suck ... :-(

30 januari, 2006 11:42  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark