10 februari 2006

Flera fådda saker ...

Men nu har jag visst kommit in i ett ta-emot-bra-saker-som-jag-letat-eller-saknat-länge-stim.
För när jag kom hem idag hörde jag grannen ropa. Och när jag tittade ner stod hon och viftade med ett par regnbyxor.
-"Behöver du ett par såna här?"
-"Absolut!" (Inte till mig utan till sonen ...)
- "Kom ner och hämta, då!"
Som jag har letat efter galonisar. Och strumpor som jag aldrig kommer mig för att köpa. Så bra.

2 Kommentar(er):

Anonymous Henrik sade ...

Ha! Galonbyxor! Hade nästan glömt av sådana! Samma skola som strumpebyxor och sån där löstagbar krage. Vilka minnen.

11 februari, 2006 09:55  
Blogger Helene N sade ...

henrik: Precis! Löstagbar krage har min son också - mycket praktiskt.

12 februari, 2006 11:13  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark