02 februari 2006

Friluftsdag

Konstigt ord. Fri lufts dag. Det blir något helt annat än vad jag associerar det till.

Hursomhelst så ska jag strax köra dottern + klasskamrat till Kajevall. Det ligger någon mil utanför Ljusdal. Och Ljusdal ligger 2,5 mil västerut från Delsbo.
Sedan ska jag tillbaka igen och åka 3,5 mil helt åt andra hållet. Till Hudiksvall.
Där ska jag uträtta några ärenden för att sedan åka hem igen.

Kanske hinner jag hem en stund före de andra.

2 Kommentar(er):

Anonymous Anonym sade ...

Jamen där har vi varit serrö! I Kajevall, alltså. För några år sen när Guben och jag var och red westernridning på Skumpa med två kompisar, så skulle vi till Kajevall på kvällen och gå på westernparty. Men när vi väl kom dit så var det hur dött som helst - så nåt vidare drag var det inte i Kajevall... Hoppas Evelina och resten av "rug-rats'en" i klassen får kuligare än vad vi hade.

02 februari, 2006 15:09  
Anonymous Mia sade ...

Alltså - det var jag som skrev ovanstående, men det kom inte upp nån namnruta..

02 februari, 2006 15:09  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark