12 februari 2006

Inte bara saker ...

Vi har inte bara fått saker till oss. Vi har nog fått något virus också.
Både jag och sonen har feber och i morse hade sonen även en hemsk hosta.

Detta gjorde att vi var tvugna att ställa in vår planerade resa till Dalarna. SUCK!
När vi nu äntligen hade något roligt att se fram emot.
Men nu är jag bara trött och vill egentligen bara sova. Men det verkar inte 3-åringar vilja när de är sjuka ... Gääääsp.

På återskrivande ...

5 Kommentar(er):

Blogger Sunflower sade ...

Krya på er! *bamsekram* Det är så trist att vara sjuk, jag vet. Själv bävar jag inför att själv bli det, brukar ju bli så när det är mkt stress och för lite sömn i ens liv (även om det är bara är för en period). Vi håller på och ska flytta ihop, och sälja hans lägenhet. Två flyttlaster är inte alls roligt.

12 februari, 2006 13:09  
Anonymous Henrik sade ...

Själv sjuk just nu..
Appråpå att inte sova när man är sjuk -det är egentligen så man ska göra. Kroppen läker snabbare om man håller igång lite grann jämfört med om man är sängliggandes. Fats det är kllart det där beror ju på hur sjuk man är förståss.

13 februari, 2006 06:30  
Blogger Nat sade ...

Hej hej, hoppas ni har kryat på er!

13 februari, 2006 09:56  
Anonymous Mia sade ...

Usch - stackars er! Bort, dumma virus - bort, bort!! *schasar*

Krya på er!!

13 februari, 2006 13:56  
Blogger deep|ed sade ...

Låter som samma virus som jag och sonen åkte på förra helgen.

14 februari, 2006 19:47  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark