13 februari 2006

Magen

Magen verkar må bättre. Vet inte om det beror på Omeprazol (typ Lozec) eller om det är det kisel jag köpte på hälsokosten som hjälpt. Men jag får sån panik när inget verkar hjälpa att jag sätter i mig en massa saker och sedan vet jag inte vad som hjälpt.
Nåja.
Det heter Silicol Kiselgel.
Smakar heckapäck men som sagt, funkar kanske ...
Sakta men säkert kanske man börjar få ordning på alla krämpor ...

2 Kommentar(er):

Blogger Petra sade ...

Vet du? Jag har också sån där kiselgel (som mamma prackat på mig) och jag brukar göra som du, häva i mig allt magvänligt jag kan hitta, när jag får magkatarr. Men just kiselgelen tycker jag verkar vara effektiv. Mer långtidsverkande än Omeprazol och Trevis som hjälper ganska bra för stunden.

14 februari, 2006 07:28  
Blogger Helene N sade ...

Hmm. men tror du att jag ska slopa omeprazol eller köra hela 14-dagars? Jag blir så himla illamående ... och det måste vara av omeprazolen

14 februari, 2006 19:17  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark