02 februari 2006

Porer

Alltså, vi har ju porer - som är öppningar i huden.

Nu undrar jag var stängningarna sitter?

5 Kommentar(er):

Blogger Åsa Mitt i Världen sade ...

Längst inne, i mitten.

02 februari, 2006 09:21  
Anonymous cppappan sade ...

Stängningarna sitter på olika ställen på olika människor. Vissa människar har inga stängningar. Mycket vanligt förekommande är stängningar i hjärnan, cerebral idiotus. Symptom: inkompetens, obetänksamhet, lathet, intolerans.

Ovanligare är att inte ha stängningar alls.
Kända människor som inte har några stängingar: DiLeva, Regina Lund, (Båda från Gävle.....hmmmmm...)

02 februari, 2006 11:51  
Blogger Elisabet sade ...

Jag hade tänkt skriva "dom sitter snett till höger om öppninen", men ser ju att åsa mitt i världen redan hade stenkoll.

Det är väl bara hos mig dom sitter just där.

03 februari, 2006 22:36  
Blogger Studiomannen sade ...

Ibland måste man ju också grunna på vilken tur man har att ögonen sitter där de sitter och inte någonstans där det är skinn framför...

07 februari, 2006 20:00  
Blogger Helene N sade ...

peter: Tror du inte man kunnat se ut genom porerna då?;-)

08 februari, 2006 19:44  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark