05 februari 2006

Prison Break

Har nu sett ikapp några avsnitt. Och serien blir då bättre och bättre. Vilka snillrika och fantastiska planer. Det blir mer och mer avancerat. Det är inte bara att gräva ett hål i marken och kravla sig ut. Inget Jönsson-ligan skulle gjort direkt. :-)

Och vissa avsnitt är så spännande så jag kan knappt titta. Imponerande. Nu måste jag titta vidare ...

2 Kommentar(er):

Anonymous Mickey J Barczyk sade ...

Prison Break är en av mina favoriter oxå. men den är lite seg ibland tycker jag. har sett hela säsongen :)

05 februari, 2006 15:27  
Blogger Nat sade ...

Håller med dig (som vanligt:))
Men jag somnade ifrån den i måndags och likadant med reprisen i onsdags. Morr. Apropå att vara trött.

05 februari, 2006 15:49  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark