05 februari 2006

Ta mig samman

ironi
Nä, nu tror jag att jag ska sluta vara utbränd och stressad. Tror jag ska sluta att ha cancer också. Jag måste ju ta mig samman! Så här kan det inte fortsätta! Ta emot en massa bidrag och gå hemma och bara lata mig! Ajabaja!
/ironi

Nu ska jag ta mig samman ... ha ha ha!

5 Kommentar(er):

Blogger deep|ed sade ...

Vännen. Är det någon som ska ta sig samman så är det den där Hellen. Hon har ett problem helt klart. Och om personen jobbar på FK eller annan statlig myndighet borde hon snarare fundera över vad du faktiskt beskriver: en sjuk struktur som kräver att man är både jävligt intelligent och frisk nog att vada sig igenom.

05 februari, 2006 12:35  
Blogger Elisabet sade ...

Ja, just det Helene .. nu får du allt "rycka upp dig" ..,-)

OBS! Detta var också ironiskt menat.

05 februari, 2006 13:02  
Anonymous Mickey J Barczyk sade ...

klart att du ska ta dig samman! när kroppen är sjuk så måste ju själen vara friak :)

05 februari, 2006 15:42  
Blogger Studiomannen sade ...

Och när du ändå tar dig samman och rycker upp dig tycker jag att du ska skärpa till dig! :-D

Fantastiskt bra blogg. Varför har jag inte hamnat här tidigare? Läser vidare och håll ett öga öppet för kommande länk!

07 februari, 2006 03:54  
Blogger Helene N sade ...

Peter: Välkommen! Vad roligt att du gillar mitt "space" och jag blir så glad för varje ny läsare och kamrat!

07 februari, 2006 11:32  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark