25 mars 2006

Alla barnen ...

Alla barnen jagar styckmördaren
utom Assar
för han ligger i flera kassar.

Alla barnen använder kondom
utom Assar
för han använder ICA-kassar.

Alla barnen använder kondom
utom Assar
för det finns ingen som passar.


Fler finns här.

8 Kommentar(er):

Blogger Rex sade ...

Hm! Är detta ett utslag av bitterhet mot pappan??
Eller är det bara humor?
:o)

26 mars, 2006 01:23  
Anonymous petra sade ...

vilken otroligt lustig idé - är det din egen? jag hittade inte mig själv - snyft - fast jag ska ändå återgå till listan - det var klart roligt!
Petra

26 mars, 2006 06:50  
Blogger Helene N sade ...

Rex: Det är bara humor! Jag brukade hitta på egena sådana här ibland. T ex på olika kurser jag gått så hittade jag på egna till alla deltagarna. Det var uppskattat. Tror jag.

Alla barnen hade svenska
utom Rex.
Han hade sex.

Petra: Det finns några namn som är lite svåra att rimma på. Petra är ett av dem. Katarina ett annat. Jag har försökt förr. Kanske någon annan bloggare törs försöka sig på ett rim till Petra?

26 mars, 2006 12:28  
Blogger Nat sade ...

Det enda jag kommer på som rimmar på Petra är Tetra. Nåt att bita i?

26 mars, 2006 20:18  
Blogger Studiomannen sade ...

Citerar mera från Toddybladet:

"Mysig stol jag gillar stöden
synd att man är dömd till döden"

"Liten epileptisk gumma
duktig är att spela trumma"

27 mars, 2006 02:25  
Anonymous AnnaPanna sade ...

Alla barnen dricker öl i smyg,
utom Petra
hon dricker mjölk ur tetra

:)

27 mars, 2006 21:07  
Anonymous AnnaPanna sade ...

Och...

Alla barnen tittade ut för stupet,
utom Anna
hon kunde inte stanna!

:(

27 mars, 2006 21:08  
Blogger Helene N sade ...

Wow, vad ni kan!

Och Peter: Dina var skruvade men extra kul bara för att de var annorlunda! Suveränt.

28 mars, 2006 19:28  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark