26 mars 2006

Firefox

Jag försöker köra lite mer med Firefox, för att vänja mig lite. Men jag har ett tjockt grått fält längst ner som jag inte kan få bort. Dessutom är det en liten röd "pil" i fältet. När jag klickar där händer inget.
Likaså har jag ett grått fält under där man skriver in webadressen.

Inget av dessa fält verkar ju fylla någon funktion så det är lite irriterande att det tar plats från själva webfönstret som ju inte visar lika mycket av sidorna då.
Hur gör man? Någon?

5 Kommentar(er):

Blogger Elisabet sade ...

Ja, jag kan tyvärr inte hjälpa dig.
Det var ju så tomt på svar, så jag ville liksom bara säga det .,.-)

26 mars, 2006 22:16  
Anonymous AnnaPanna sade ...

Hm...för mig funkar det fint med firefox utan vare sig gråa fält eller dyligt...skumt.
Kanske blivit fel vid installationen?

AnnaPanna

27 mars, 2006 21:05  
Blogger Elisabet sade ...

Oj, visste hon vad Firefox var .. nu blev jag impad av dottern ...

27 mars, 2006 23:22  
Blogger deep|ed sade ...

Det grå fältet kan fyllas med bra saker - ex liten ikon för ens bloglines-edition, liten miniräknare, ikon för CSS-validator, osv.
TEsta att installera andra teman (themes) coh extensions (tillägg) så kommer du till slut inte fatta hur du klarat dig utan Firefox...

27 mars, 2006 23:49  
Blogger Helene N sade ...

Jag ska försöka förbättra och hitta alla dessa themes och extentions men inte just nu. Mår bara apa ... Men när jag inte mår så illa någon dag ...

28 mars, 2006 19:30  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark