30 mars 2006

Grattis Vilja!!

Grattis till min älskade åtta-åring!
När jag först föll hennes charm såg hon ut så här!!
Kunde inte motstå då och har aldrig ångrat mig.


Vilja är bara världens goaste, snällaste, finaste. Precis en sådan hund jag alltid önskat mig.

1 Kommentar(er):

Anonymous AnnaPanna sade ...

Å så fantastiskt söt hon var/är!!
En vän hämtar en liten shcäfervalp nästa vecka...skoja inte jag ska göra många besök till Sundvall för att få hälsa på det lilla livet!
Vad vore livet utan hund :)
Faktum var att Bosse, en kompis hund, höll på att stryka med häromdagen då vi var ute och gick. Han sprang ut på isen och plumsade i! SKRÄCK OCH PANIK!! Men, det gick bra! Hon kommer aldrig aldrig mer ha en hund lös vid svag is - det kan jag lova!

Trevlig Helg!
AnnaPanna

31 mars, 2006 09:13  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark