30 mars 2006

Hoppsan.

Så sent det blev ... Cortison-djävla-skit-biverkningar ...

Nu ska jag i alla fall (snart) gå och lägga mig (tror jag) och (försöka) sova.

Och jag ska vara så tacksam och skänka en tacksamhetens tanke till smärta-gå-bort-guden.
För nu kan jag nästan ligga på alla sidor och sova.
På rygg, på höger sida och på vänster.
Och nästan på mage också - utan att det gör ont någonstans!!!


Tänk vilken självklarhet det är när man är frisk - bara en så'n sak!
Att kunna välja vilken sida man vill sova på!

Tänk på det när ni går och lägger er nästa gång.
Skänk en tacksamhetens tanke att ni är friska och kan sova på alla sidor!

2 Kommentar(er):

Anonymous Mia sade ...

Allvarligt - det SKA man ju göra! Skänka en tacksamhetens tanke för varje dag man får vara frisk och kan sova när man vill - och kliva UR sängen när man vill. Alldeles själv! Och städa själv. Och kunna gå och jobba. Jag är inte så bra på det ska jag villigt erkänna. Jag ska verkligen jobba på det. Tack för väckarklockan! :o)

31 mars, 2006 11:56  
Anonymous AnnaPanna sade ...

Jag kan bara instämma och har tänkte den tanken varenda dag sedan jag själv gjorde en pytte pytte operation för två veckor sen men hade så himla ont...Kunde ju inte alls sova, andas eller röra mig som jag ville - helt otroligt! Det är verkligen så att när man är frisk vill man ALLT, när man är sjuk vill man bara bli frisk. Ja, kanske inte bara men dock...

01 april, 2006 22:00  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark