18 mars 2006

Melodifestivalen avgjord

Näe! Usch vad trist! Så tråkigt och förutsägbart.

Tror ändå att Andreas Johnsons "Sing for me" hade gjort sig bättre i Aten.

7 Kommentar(er):

Blogger SANDRA sade ...

Men.
Det är ju bra tryck i hennes låt.

18 mars, 2006 22:53  
Blogger Elisabet sade ...

Jo, den var jättebra eller HAN gör den jätte-jättebra och den höll jag som etta. Konstigt, för jag hade honom inte alls som favorit från början.
Carola så där ..., kanske var hon hes? Men jag tycker nog som Sandra ovan ..eller nedan, var nu mitt inlägg hamnar, att det är himla bra ös när Carola sjunger eller i den låten. Och jag tycker att den är klart bättre på engelska.

19 mars, 2006 09:11  
Blogger Emma sade ...

kolla aftonbladet, trubbel med telefonrösterna. andreas skulle vunnit.

19 mars, 2006 11:35  
Anonymous Mia sade ...

Evelina och jag hejade på Andreas så taket höll på att lyfta härhemma - men det hjälptes ju inte... :o( Visst har Carola en jättebra röst, men låten... skittråkig tyckte jag.
Jaja - vad är väl en bal på slottet...

19 mars, 2006 15:00  
Anonymous Babsan sade ...

Jag gick och lade mig innan det var klart...

19 mars, 2006 17:12  
Blogger Studiomannen sade ...

Mina föräldrar skrev osande arga sms till mig när jag sade att Andreas J inte skulle ha en suck mot Carola eller BWO. Jag fick ju rätt på sätt och vis...

Det återstår att se ifall jag kan använda Andreas som DJ. Den är lite konstig att dansa till tror jag. Ska testa redan nästa helg.

20 mars, 2006 09:32  
Blogger Nat sade ...

Ja, det är kass att det är hörs och syns mest som ska segra i alla sammanhang.

Den allra bästa låten var inte ens med i mitt tycke, och det var Patrik Isaksson, men den hade heller inte gjort sig så bra i Aten, fast av andra orsaker. Tror jag.

20 mars, 2006 19:13  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark