13 mars 2006

Äntligen hemma!!!

Nu är jag äntligen hemma!
Efter sju sorger och tre bedrövelser, två operationer, ett antal ultraljud och ... berättar mer sedan. Ska gå igenom min e-post och alla kommentarer först.

Tack alla ni för alla fina, stärkande, värmande må-bra-kommentarer!

Tack för alla fina samtal!

Tack Elisabet, Anna-Panna, Babsan och Ellis för den underbart vackra tulpanbuketten!
Jag såg nog ut som en fågelholk när jag läste kortet .... vilken överraskning!

Nu vet ni att jag är hemma och på bättringsvägen. Återkommer ...

11 Kommentar(er):

Anonymous cppappan sade ...

Välkommen hem! Väntar med spänning på att höra om allt.

13 mars, 2006 16:48  
Blogger Åsa Mitt i Världen sade ...

Oj! Plötsligt var hon hemma! Då blir det bergis vår i morgon också! :-)

13 mars, 2006 18:38  
Blogger Nat sade ...

Välkommen hem!
Du har varit saknad som du förstår.
Vad skönt för dig att äntligen vara hemma!
Kram

13 mars, 2006 19:36  
Blogger Elisabet sade ...

Så glada vi är allihopa!

Välkopmmen hem!

Kram.
Elisabet

13 mars, 2006 20:03  
Anonymous Mia sade ...

Jag säger som Fylking:
ÄNTLIGEN!! ;-D

Välkommen hem till världen utan sjuksängar och konserverad potatis! Hoppas du mår mycket, mycket bättre nu!

*massakram*

13 mars, 2006 20:28  
Anonymous Solöga sade ...

Hej där.
Ville bara säja välkommen hem. Jag förstår att det måste vara underbart att vara hemma igen.
Kram
Solöga

13 mars, 2006 22:23  
Blogger Ellis sade ...

Välkommen hem!!

Vila dig nu och ta hand om dig!

14 mars, 2006 07:31  
Blogger Rex sade ...

Välkommen hem!

14 mars, 2006 12:49  
Blogger Emma sade ...

välkommen hem! hoppas du mår bättre nu! :D

14 mars, 2006 16:55  
Anonymous Babsan sade ...

Välkommen Hem !!!!! Hoppas nu att allt fixar sig för dig.Tänker på dig ska du veta

15 mars, 2006 06:23  
Blogger Studiomannen sade ...

Skönt för dig. Lycka till!

Ska in under kniven imorgon bitti för 10:e gången sedan september.

Men det ordnar sig.

16 mars, 2006 15:45  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark