21 mars 2006

Så klart!

Tack Sandra! Var tvungen att testa så klart!
You Are Animal

A complete lunatic, you're operating on 100% animal instincts.
You thrive on uncontrolled energy, and you're downright scary.
But you sure can beat a good drum.
"Kill! Kill!"

4 Kommentar(er):

Blogger Nat sade ...

Hahahaha, jag blev Gonzo :) fint att man skiljer sig från mängden, eller ?

22 mars, 2006 07:07  
Anonymous Mia sade ...

Jag blev Fozzie Bear. Frågan är: Är det bra eller dåligt?! ;-D

22 mars, 2006 13:57  
Blogger Helene N sade ...

mia: fozzie var alltid en av mina favoriter! Det är ju bra!

inte för intet: Och gonzo är ju superhärlig han med!

22 mars, 2006 17:28  
Anonymous Babsan sade ...

Jag blev Kermit tyckte jag var bra för han förutom MissPiggy är favvisen

22 mars, 2006 19:40  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark