15 mars 2006

Snart ny dag!

Idag känner jag att jag hunnit ikapp.
Jag har ringt FK. Jag har ringt om några räkningar som jag undrade över.
Jag har flyttat fram tandläkartiden ett halvår och till Radiotjänst för att höra vad som hände med min dubbelbetalning.


Och så har jag bokat sjukresa till imorrn och tid för cytostatikabehandling.

Däremot kunde de inte ta bort stygnen som det var tänkt.
För när distriktssköterskan kom och skulle göra det - vad gjorde jag? Just det - sooooov så gott på söta örat ...
Så det får de göra imorrn på mottagningen, de grejar det mesta där. Underbara människorna.

2 Kommentar(er):

Blogger Elisabet sade ...

Hur ordnar du med allt hemma?
Hunden?
Barnen?
Allt annat?

15 mars, 2006 22:41  
Anonymous Babsan sade ...

Har du målat denna fina tavla??
Lycka till med din "kur" idag.Brukar vara tufft.Jag undrar ju också hur du löser allt....

16 mars, 2006 06:25  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark