21 mars 2006

"Teliapappan" på riktigt

Han har en egen hemsida! Kolla här.

Jag hittade informationen på buzz.

3 Kommentar(er):

Blogger Åsa Mitt i Världen sade ...

Fattade inte vem Teliapappan var först. Fastnade i filmen om comhem, men det är ju en annan slags pappa. Men men, tänka sig att den tafatte mannen i reklamen faktiskt har en hemsida :-)

21 mars, 2006 18:54  
Anonymous AnnaPanna sade ...

Så roligt att han jämförde sig med Ica-Stig, jag tycker Telia-reklamerna är bland de bästa!
"Skynda er att hitta mig, jag är nyckelompetens på företaget" eller för att inte tala om "Melissa-mailet"...Undra just vilken reklambyrå de har?

21 mars, 2006 19:04  
Blogger Elisabet sade ...

Anna-Pannas mamma: Telia är ännu bättre än Icas, det tycker jag.
Dottern, som surade för allt pappan gjorde, då för nåt år sedan, var en kopia av hur jag minns Anna .... i den åldern ..-)

21 mars, 2006 22:42  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark