31 mars 2006

Toppar och rankar

Så.
Nu har även jag registrerat mig hos Bloggtoppen och BlogRankers. Kolla länklistan till höger.
Fast egentligen har jag varit registrerad länge men jag har bara inte orkat lägga om koden.
Men nu är det gjort.

Ranka mig, tack!

5 Kommentar(er):

Blogger Elisabet sade ...

Nä, jag bryr mig helt ärligt inte om att ranka en enda en av alla bloggare. Jag läser här för att jag tycker om det ni skriver och det om ni så befinner er på tiotusende plats eller första.

Men lycka till!

31 mars, 2006 20:25  
Blogger Elisabet sade ...

Jag ser att det låter som om jag niar dig, jag menar förstås alla ..-)

31 mars, 2006 20:26  
Blogger Det Mörka Hotet sade ...

Håller med Elisabet - som vanligt! - men vet ändå inte riktigt vad du menar...call me stupid!

31 mars, 2006 22:59  
Blogger Helene N sade ...

Näe, jag vet knappt vad jag menar heller. Men tänkte testa ett tag. Tror inte det funkar om man inte har typ tusen läsare per dag eller nåt. Och det är inget jag önskar mig heller. Usch vilken prestationsångest det skulle framkalla!

01 april, 2006 00:07  
Blogger Elisabet sade ...

Det är det jag menar. Det är som på gympan i skolan .., dom som alltid blev valda sist .. nä, aldrig att jag vill rösta på nåt sånt!

01 april, 2006 14:09  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark