30 mars 2006

Tror att det är jag och Elisabet som är online på min blogg nu.
Hej hej. *vinkar*

4 Kommentar(er):

Blogger Elisabet sade ...

*vink* vink .. men jag var nog i sängen ovanligt tidigt igårkväll,vid tio tror jag och det var rekord för mig.
Så vaknade jag klockan fem i morse också. PIGGAST!

31 mars, 2006 07:36  
Blogger Elisabet sade ...

Men Helene, så glad jag blev .. .slog igång datorn imorse .. och det var som förr .. dina inlägg kom susande i min inkorg.
Jaha .. nu är hon banan igen ..,-)
tänkte jag.

31 mars, 2006 09:35  
Blogger Studiomannen sade ...

H!

Hade du lite abstinens?

*försöker hinna läsa ikapp*

:-D

31 mars, 2006 13:39  
Blogger Helene N sade ...

Elisabet: Trodde att det var du för du fanns med på min statistik 23.45. Märkligt. Ska man inte kunna lita på den?

Peter: Ja, abstinens också. Men mest var det nog biverkningar av Cortisonet. Det sitter i lite forffarande men inte lika mycket.

31 mars, 2006 19:24  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark