30 mars 2006

Uj uj uj ...

Fråga till Åsa mitt i världen:

Är det här samma man som du skrev om någonstans i din blogg?
Jag kommer inte ihåg om det var i din blogg eller om det var en kommentar i din eller min blogg.
Hur som helst hoppas jag han är väl värd de här pengarna ...




Klippet är från DN för några veckor sedan, minns inte exakt datum.

2 Kommentar(er):

Blogger Åsa Mitt i Världen sade ...

Ja, det är samma person. De tog upp det här med vad han kostade i tidningen här på Gotland också, men han fattade inte riktigt frågan. Trodde att siffran hängde ihop med sparprojektet totalt, att det var fler inblandade som kostade pengar. För han själv fick i alla fall inte så mycket betalt, sa han. Vad vet jag?

31 mars, 2006 08:41  
Blogger Helene N sade ...

Åsa: Nä, det måste ju ha varit något sånt för man hoppas. Att de inte bara räknat hans lön. Men ändå ...

31 mars, 2006 19:22  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark