07 april 2006

100%

Börjar programmet ta sig eller är det jag som har vant mig?
Jag förstår fortfarande inte alla turer men det är ju lite småputtrigt och trevligt program.
Skrattar högt och viker mig och rullar mig på golvet av skratt kan man inte påstå att jag gör.
Men jag fnissar lite då och då.

Han Kristoffer har jag aldrig sett eller hört talas om men han är rätt kul. Drygt rolig liksom. Men ibland tar han lite väl mycket plats. Helst från
Shan Atci som knappt får en syl i vädret.
Och det är synd, för Shan är väl den i gänget som kan vara rolig utan att vara "under bältet" hela tiden. Som Magnus Betnér är typ hela tiden!! Kan han inget annat? Det är så lättköpt på något sätt.
Adam Alsing är också bra, han är lite småkul emellanåt också.

Men framför allt - mer av Shan - the man!

3 Kommentar(er):

Anonymous AnnaPanna sade ...

Å jag såg det där programmet för första gången igår! Höll på skratta ihjäl mig åt älghistorien, vem är den killen?
Betner, bort bort bort!

08 april, 2006 14:12  
Blogger Det Mörka Hotet sade ...

Creepy: du och jag har precis samma perspektiv!
Ja, Magnus är lite för mycket men hon, Maria (?), är väl också bra!

08 april, 2006 17:37  
Anonymous AnnaPanna sade ...

Maria, jag hann inte få ngn uppfattning om henne egentligen. Främst för att det var första gången jag såg programmet och "han-längst-till-vänster" dominerade så totalt.

08 april, 2006 21:54  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark