27 april 2006

Aha

Jag har just nakenbloggat!!
Bara helt oväntat och inte alls planerat.

Det känns inte konstigt alls.

13 Kommentar(er):

Blogger Studiomannen sade ...

När jag nakenbloggar är det för att rummer där datorn står i ligger farligt nära både ena badrummet och mina garderober...

27 april, 2006 14:10  
Blogger Helene N sade ...

peter: jahaja. Du är alltså en notorisk nakenbloggare! Där ser man.

27 april, 2006 14:20  
Anonymous Mia sade ...

Haha! Jag ser kvällstidningsrubrikerna framför mej: "Nakenchock i Delsboblogg!"
;o)

27 april, 2006 16:16  
Anonymous Babsan sade ...

Nu får du passa dig Helen när du är kändis från ICa kuriren pp
papparazzi finns överallt

27 april, 2006 16:21  
Anonymous bert sade ...

Och jag bäddade sängarna naken härom veckan, bara för att jag råkade höra nåt på radion precis när jag skulle hoppa i duschen. Var tvungen att lyssna färdigt och passade på att bädda sängarna.

Visste du förresten att man gör av med 18 cal om man bäddar en dubbelsäng?

:-)

Avd. Värdefullt vetande.

27 april, 2006 17:24  
Blogger Det Mörka Hotet sade ...

ALLT är bättre i naket tillstånd!

Samuel

27 april, 2006 17:51  
Blogger Studiomannen sade ...

Bilkörning?

27 april, 2006 18:27  
Blogger Helene N sade ...

Babsan: Det där tror jag folk har glömt redan. Dessutom bor jag på andra våningen.

bert: Wow!! Inte illa!

dmh: Näe. Nu håller jag inte med. Jag skulle kunna göra en lista på saker man inte ska göra naken. Några exempel:
- Gå genom ett buskage av brännässlor.
- Meka med bilen, allra helst inte svetsa.
- Cykla.
- Rensa ogräs.
Listan kan göras lååång, Samuel. Tänk efter en gång till.

Peter Käck: Eller hur. Fast lite spännande vore det ...

27 april, 2006 20:46  
Blogger Elisabet sade ...

Helene: det finns tubkikare.
Om du inte visste det.

28 april, 2006 10:54  
Blogger Det Mörka Hotet sade ...

Hallå!!!

När det är mörkt, och man själv inte syns (då vissa av oss inte är vita "direkt"), så kan man göra det mesta i naket tillstånd!

Jippi: Det "Mörka" Hotet!!!

28 april, 2006 19:19  
Blogger Helene N sade ...

dmh: Så när det är mörkt och du inte syns så vill du gå naken i brännässlorna??? Daah!?

29 april, 2006 12:08  
Blogger Ewyz sade ...

mamma e fjortis :O

30 april, 2006 02:51  
Blogger disa sade ...

視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,女人,美女,寫真,遊戲,微風,微風,台灣論壇,論壇,plus,論壇,維克斯,情色論壇,性愛,性感,校園,正妹,AV,女優,SEX,走光,a片,免費,A漫,h漫,漫畫,免費,網站,遊戲,文學,遊戲,色情,影片,色教館,色色網,色遊戲,自拍,尋人,偵探,偵探社,徵才,澤井芽衣,衣櫥,內衣品牌,曬衣架,西田麻衣,魔衣盒子,麻將,遊戲,薰衣草,洗衣店,內衣,賴布衣,遊戲,哺乳衣,卯月麻衣,成衣工廠,內衣,月眉,字典,育達,字典,教育大學,緯來,教育局,教育局,育達

18 november, 2009 17:54  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark