19 april 2006

3 Kommentar(er):

Blogger Det Mörka Hotet sade ...

Ha! ha! ha! Vilket hundliv!!!

20 april, 2006 08:48  
Blogger kaxi01 sade ...

Hahahahaha.. den här kommer jag att gå och skratta åt hela dagen.. Precis vad jag behövde!

Satt just och kollade mail och insåg att det kanske börjar bli dags att ge ett livstecken ifrån sig. Enda anledningen till att jag inte har bloggat sedan jag blev arg på Sveriges fjuttiga hockeyspel strax innan de tog hem OS-guldet, är att jag klivit av bloggmaskinen på obestämd tid. Fast nu när jag har sett att det t.o.m. är några tappra själar som frågar efter mig kanske jag blir lite sugen igen. Jag är bara lite dålig på att göra saker med måtta - allt eller inget blir det, typ.

Men du ska veta att fast jag inte har varit och kollat läget här på din blogg på evigheters evigheter så har jag tänkt mycket på hur det är med dig och hoppats att du inte blivit sämre.

Gött att se att du är still going strong. *kramkramkram*

20 april, 2006 10:01  
Blogger SANDRA sade ...

Ha ha ha!

21 april, 2006 11:50  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark