18 april 2006

Bra dag idag

Idag har jag faktiskt mått mycket bättre!
Distriktssköterskan sa att jag skulle kolla upp det men att jag kunde ta det med onkologen imorrn.
Jag orkade till och med åka till förrådet och hämta sommardäcken och lämna ner dem till verkstan. Så mycket har jag inte orkat på länge!

3 Kommentar(er):

Blogger Elisabet sade ...

Har du bil?
Det har inte jag.
Men en röd cykel.

18 april, 2006 22:09  
Anonymous Mia sade ...

Skönt att du mår bättre! Det kanske var en fis på tvären då? ;o)
Hoppas det går bra i Gävle imörrn.
*klem*

18 april, 2006 22:22  
Blogger Helene N sade ...

elisabet: Jag har en bil som var sååå fin när jag köpte den, men det tog inte mer än några månader så dök det upp rostfläck efter rostfläck. Och nu börjar det ena efter det andra gå sönder för den är ju tio år nu.
Så det är egentligen dags att byta till en nyare, men det fattas pengar så klart.
Men när jag vinner på TRISS så!

19 april, 2006 20:32  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark