24 april 2006

Clematis igen

Det blev något fel med postningen om Clematis några inlägg ner.
Som ni själva kunde se. Men nu ska allt vara i sin ordning igen.

Märkligt hur ett ord bara kan bli utbytt sådär.

Måste ha något fel på rättstavningskontrollen hos blogger ... ;-)

Och så här ser boken ut.




Förlåt herr Walter Hörsc, som förstås är
Klematisexpert och ledare av det tyska
klematissällskapet, och inget annat ...








7 Kommentar(er):

Blogger Studiomannen sade ...

Vi har ett flaggstångsfäste. Ingen flaggstång. Runt detta fäste ringlar sig våra blåa klematisar (sort okänd - tog dem för den vackra blå färgen).


Fast inte än.

24 april, 2006 22:55  
Anonymous petra sade ...

hm....det är till att vara en storspjuver??

25 april, 2006 01:53  
Blogger Det Mörka Hotet sade ...

Vet inte riktigt vad du pratar om då det där med blommor och bin alltid varit svårbegripligt för mig...

Samuel

25 april, 2006 07:02  
Blogger Helene N sade ...

petra: ja, fast det var ju inte många som märkte något, i alla fall inte som kommenterade det. Men folk kanske blev generade ...
Och ingen förstod att jag hade photoshoppat boken heller? *suck* Jag höll på med det inlägget rätt länge ....

dmh: sääääkert ... ,-)

25 april, 2006 09:16  
Blogger Studiomannen sade ...

Den här posten fick ett helt nytt liv nu när jag scrollade ner till det roliga.

Eftersom det framgår att jag är antingen
1. blind
2. humorbefriad
3. båda

försöker jag inte blanda bort korten utan erkänner: jag är alla tre! Men jag har aldrig planterat någon könsdel i trädgården!

Fast jag har sagt mikroorgasmer istället för organismer en gång. Poppis - men det får man bjuda på!

:-D

25 april, 2006 15:42  
Anonymous Mia sade ...

Alltså - vad gäller konstiga latinska uttryck så höjer jag sällan ett ögonbrynshår... Jag tänkte att clematis heter väl så på latin. Å andra sidan - hur mer latin kan "clematis" bli?! Ja, ja - i vissa avseenden är jag extremt lättlurad. ;)

25 april, 2006 20:24  
Blogger Helene N sade ...

peter: *asg* microorgasmer! Och jag undrade just vad det var du hade i flaggstången!!

mia: Så inte ens du reagerade?! Då måste det ha varit bra! Det borde jag ha haft som aprilskämt, då kanske folk hade märkt något ...

25 april, 2006 22:02  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark