13 april 2006

Devicom - Hurra!

Yippie!

Äntligen var det något som gick enkelt! Läs nedanstående mail och förundras!

Jag skrev:

"För några månader sedan ringde en försäljare och ville ändra mitt abonnemang. Han sa att det skulle bli billigare eftersom vi ringde så mycket till mobiler. Jag sa att hur skulle man kunna veta det. Jo, sa han att det skulle vi tydligt märka på telefonräkningen att summan skulle sjunka. Men nu när jag kollar på de senaste månaderan har det istället blivit en ökad månadskostnad. Jag vill veta varför, för vi ringer på samma sätt som förut och har inte ändrat något.
Försäljaren sa att vi hade möjlighet att ändra tillbaka till det gamla, men det skulle vi inte vilja för han kunde garatera att kostnade skulle sjunka.
Nu vill jag ha tillbaka det gamla abonnemanget, för det verkade ju vara bättre.

mvh Heléne Nordmark "

De skrev:

"hej vi ändrar tillbaks till ditt gamla samtal plan. Trevlig påsk Devicom ABMonica Mousavi Customer Support "
-------------------------------------------------------------------
Jag vill därför å det varmaste rekommendera Devicom.
De har telefoni och bredband.

Plus-listan:

  • De har trevlig personal som ger bra service
  • De svarar snabbt på e-post och har inte sååå fruktansvärt långa telefonköer till sin support.
  • Man får enkla fakturor, som är specifiserade.
  • Man slipper fakt avg om man hämtar fakturan på internet eller vill ha den till sin e-post.
  • De har en enkel hemsida där man lätt hittar sina fakturor, statistik och annat jox man kan behöva.


Det finns servicevänliga företag som går sina kunder tillmötes! Jag har hamnat i servicehimlen!

6 Kommentar(er):

Blogger Nat sade ...

D_e_t var verkligen udda. Inte så vanligt inom den branschen.
Tack för tipset!

13 april, 2006 22:49  
Blogger Elisabet sade ...

Jamen, det var var ju trevligt, i motsats till frisörskan som kanske fick ditt blodtryck att rusa i höjden.
Själv ringer jag med Tele2, för där arbetar Anna-Panna, bara därför.

13 april, 2006 22:59  
Blogger Ewyz sade ...

Haha, de där va fantasifullt.
Men nu får du skriva ett inlägg med lite extra cred till mej,
din underbara tillmötesgående
dotter och hennes nya otroligt fräscha blogg, sådeså ;D

13 april, 2006 23:14  
Blogger Nat sade ...

Jag glömde önska Glad påsk!

Glad Påsk

14 april, 2006 09:30  
Blogger deep|ed sade ...

Men de kan inte stava :D

14 april, 2006 09:45  
Blogger Helene N sade ...

Elisabet:Jaha, får du rabatt då?

Ewyz: Ja, jag ska lite senare, just nu håller jag på att rensa bland alla gamla grejer, du vet.

deep|ed: Nä, man kan väl inte få allt ...?

14 april, 2006 14:01  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark