09 april 2006

Efter första beskedet 2002


Med akvarellpennor

6 Kommentar(er):

Blogger Ellis sade ...

Åh så fin!

09 april, 2006 21:12  
Blogger Anne-Maj sade ...

Hej!
Har läst ett tag på din blogg. Blir så rörd. Målningen är så vacker. Säger mycket.

09 april, 2006 21:39  
Blogger Helene N sade ...

Ellis: Tackar, tackar!

Anne-maj: välkommen hit. Alltid roligt att få veta vilka som döljer sig bakom statistiken!


Elisabet: Ehh ... nähä... ingen Elisabet idag ... hur är det fatt?

09 april, 2006 22:28  
Blogger Elisabet sade ...

Ehhhhhhh, inte så värst bra .. .-)

Men bättre idag än igår.
Vad du är duktig på att måla!
Och recension av nya kameran kommer, jag lovar.Ska försöka ta lite bilder i eftermiddag, efter jobbet.

10 april, 2006 06:08  
Anonymous Eva sade ...

Vilken vacker bild! Målar du mycket? Själv målar jag så fort jag hinner, det är så läkande och rofyllt.

10 april, 2006 23:29  
Blogger Helene N sade ...

Eva: Jo jag vill gärna måla så ofta jag orkar och hinner. Men med småbarn så blir det lite si och så med det ...
Det är ju ingen villa vi bor i. Å tänk om jag kunde ha ett litet hobby rum ...

11 april, 2006 17:03  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark