11 april 2006

Go'natt!

7 Kommentar(er):

Blogger Åsa Mitt i Världen sade ...

Åh, men, är det din katt?

Katten Silver i vårt hus är stor och pampig men sover ofta ganska vaksamt. Lila Doris däremot, hon far runt som en pingpongboll när hon är vaken och när hon sover vill hon helst ligga som ett plåster längs någon annan och suga i sig värme. Sen bryr hon sig inte om ifall det blir jordbävning, hon bara ändrar ställning lite och sover och sover.

12 april, 2006 09:20  
Blogger Sunflower sade ...

Men, mer sött än så kan det väl inte vara! :) *myser*

12 april, 2006 12:04  
Blogger Tommy sade ...

Det var en himla massa sömnpiller :)

12 april, 2006 12:28  
Anonymous Mia sade ...

Den bilden ger liksom uttrycket "Ta en tupplur på maten" en helt ny dimension! ;-D

12 april, 2006 13:51  
Blogger Helene N sade ...

Åsa: Nä det är inte min katt, glömde skriva vart jag fått bilden ifrån. Den kom i ett mail från min mamma som fått den i mail från någon annan, så det är en sån där bild som vandrar runt och jag vete katten (!) var det började.

Tommy: Sömnpiller??

12 april, 2006 15:21  
Anonymous Babsan sade ...

Men är det din????SÅÅÅÅ söt ,jag nästan svimmar av varmkänsla

12 april, 2006 16:36  
Anonymous Maria sade ...

Det där var klart sötast idag :)

13 april, 2006 00:34  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark