17 april 2006

Gonatt!

10 Kommentar(er):

Anonymous Mia sade ...

Lägg av - jag dööör! Såna söta!! Är det Viljas?

17 april, 2006 23:26  
Blogger Elisabet sade ...

godnatt, godnatt!

17 april, 2006 23:32  
Anonymous Mia sade ...

Jo just det, kamera ja.
Det finns billiga digitalkameror som är helt ok. Man behöver inte alls ha en massa megapixlar - det räcker gott med 2-3 om man inte ska göra stora affischer av bilderna man tar.
Den jag har fick Guben köpa billigt av en på hans jobb, det är en Sony DCT-7. Det är bra om kameran blir som en egen enhet när man kopplar in den i datorn - inte att man ska behöva en massa krångliga program för att få in bilderna i datorn. Sen är det absolut bäst om det är uppladdningsbart batteri i kameran - inte lösa "freestylebatterier" för dom håller nästan ingenting - man får byta stup i ett. Värdo.

Hoppas ni hittar nån bra passande!

17 april, 2006 23:36  
Blogger Studiomannen sade ...

Snön smälte för ett par veckor sedan. Nu gjorde jag det också.

:-D

18 april, 2006 02:35  
Blogger Helene N sade ...

mia: Ja, det är Viljas valpar.
Och tack för tips om kameran.

Peter: Å, det trodde jag inte om dig ... ;-)

18 april, 2006 21:10  
Anonymous Babsan sade ...

Herre gud så fina !!Vill ha

19 april, 2006 06:20  
Blogger Ewyz sade ...

Ska du köpa kamera nu också mamma? vad har det tagit åt dej! Jag vill ju också ha jue!! Fast ja antar att du är värd den bättre.. Men jag behöver faktiskt en! Jätte jätte mkt! Min stora klumpiga som är mindre än din är jättejobbig.. Fast jättebra.. Men digital e så mkt bättre! o du, du slipper alla filmrullar ;) Smart va!

19 april, 2006 14:44  
Blogger Ewyz sade ...

O just de, valparna.. första kullen va? ser ut att vara lite stövare i dom ;)

19 april, 2006 14:44  
Blogger Helene N sade ...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

19 april, 2006 20:25  
Blogger Helene N sade ...

ewyz: ja fösta kullen.
Nej, jag skulle kanske inte ha kameran, mormor och morfar ville köpa kamera. Som du vet har vi inte ekonomi att köpa en digitalkamera och allra mindra att köpa två ...

19 april, 2006 20:26  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark