30 april 2006

Grattis Kungen!
















Jag vill också gratulera!

Jag gillar
kungahuset och tycker absolut att det ska finnas kvar.
Vad trist och oglamouröst det skulle vara annars. Och vem skulle bo i slottet?
En president? Nej fy, inte som i USA. Personval och sånt.
Nej. Klart vi ska ha kvar monarkin.

Ett fyrfaldigt leve för kungen, han leve, hurra hurra hurra hurra!













Bilder från:http://www.expressen.se/index.jsp?a=575662
och http://www.aftonbladet.se/

8 Kommentar(er):

Blogger Qi sade ...

Hej helene! Tack för dina uppmuntrande ord gällade min alldeles nya blogg! Jag blev jätteglad! Håller på att lära mig lägga in länkar, nu lägger jag in en till dig, hoppas du inte har något emot det!

30 april, 2006 19:31  
Blogger zanza67 sade ...

kul att kungen får stöd...klart vi ska ha monarki!

30 april, 2006 20:09  
Blogger Elisabet sade ...

Här är en till; jag hade just skrivit ett inlägg när jag sedan skuttade till dig och såg vad du hade skrivit! Heja !!

30 april, 2006 21:46  
Blogger Helene N sade ...

alla: vad roligt att ni är så positiva. Jag som var rädd att jag skulle få kommentarer av anti-monarkister, eller vad de nu kallas.

01 maj, 2006 01:25  
Blogger Det Mörka Hotet sade ...

Sluta tramsa för överhögheten!

Varför måste allt vara som i USA: i Finland har man ett ypperligt presidentskap och Frankrike kör med ett mellanting.

Samuel - Det Mörka Hotet (mot monarkin!)

01 maj, 2006 11:09  
Blogger Helene N sade ...

DMH: Såklart att du ska vara den som är emot. Mellanting, vem vill ha ett mellanting. Mellanmjölk och mellanfil, ska vi ha ett mellanting nu också. Näe. Ordentligt ska det vara, ska det vara ett kungahus, så ska det vara med extra allt!

01 maj, 2006 15:02  
Blogger Det Mörka Hotet sade ...

Men jag gillar din bild!

Samuel

03 maj, 2006 07:31  
Blogger Helene N sade ...

Samuel: Ehhhh.... jaha, tack.

03 maj, 2006 12:04  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark