30 april 2006

Heja Kungen!

Jag gillar kungen och hans familj!
Självklart har jag tittat på födelsedagsfirandet på tv.
Önskar jag hade varit där och kunnat skicka fram sonen med lite blommor.
Men det var en väldans massa folk där.
Och parkeringsplats hade det väl inte varit tal om.
Men själva festligheterna ...
Det hade suttit fint med lite flärd.

4 Kommentar(er):

Blogger Ewyz sade ...

men lilla jag får inte lämna blommor.. näääe!

30 april, 2006 21:56  
Blogger Helene N sade ...

ewyz:klart att du får! Jag trodde bara att du var för stor för det och skulle tycka att det var pinsamt.

01 maj, 2006 01:19  
Blogger Det Mörka Hotet sade ...

Strindberg hade rätt - det ÄR verkligen synd om människorna!

Samuel

01 maj, 2006 11:10  
Anonymous Babsan sade ...

Inte ens slagit på Tv:n i helgen!!!!!Men jag har nog inte missat något annat än Hey babriba i fredags och riktiga Kungen klarar jag mig utan

01 maj, 2006 19:02  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark