02 april 2006

ICA-kuriren

Nu finns artikeln på nätet.
Jag hoppas verkligen att jag kan hjälpa andra genom att ställa upp på sådana här intervjuer.
Att kunna ge andra hopp.

Såg också att de lagt ut min blogadress.
Men de har skrivit: "... har en egen blogg där hon berättar om hur det är att leva med bröstcancer." Men det är just det jag inte gör här, inte så mycket i alla fall.

Så ni som läser min blogg nu för att ni sett adressen i ICA-kuriren, bli inte besvikna för att jag inte skriver mer om sjukdomen. Det finns förhoppningsvis annat läsvärt här.

Det finns andra som skriver mer om sin bröstcancer, behandlingar, mående, undersökningar etc.
T.ex.:
Gunilla
Karin
Bollebygdsbo

6 Kommentar(er):

Blogger Nat sade ...

Du är stark och modig du!
Fin artikel.

02 april, 2006 22:53  
Anonymous Babsan sade ...

Jag var orolig att jag skulle missa artikeln då jag är i Oslo ett tag men vad bra att du lagt ut den!Jag tycker du är enormt modig!!!!!!Jag hoppas att du mår någorlunda bra

02 april, 2006 22:58  
Anonymous petra sade ...

ja verkligen bra - varje gång nån orkar/vågar träda fram och berätta så minskar dramatiken och skräcken bland folk något tror jag! Jag fick så oerhört blandade reaktioner av folk när jag berättade om min cancer öppet - många blev helt enkelt skärckslagna! Precis som jag själv! Ordet Cancer skrämmer.
kram från en syster
Petra

04 april, 2006 09:41  
Anonymous Mia sade ...

Nu har jag äntligen kunnat läsa artikeln! Min muppiga dator därhemma vägrar konsekvent att öppna ica-kurirens sida (och en del andra sidor)men här på jobbet gick det bättre.

Även om det säkert känns jäkligt tjatigt att rapa upp allt kring sjukdomen för femtioelfte gången (kan bara jämföra med hur det känns när jag ska berätta om Jonas för diverse handläggare och andra) - så är det helt säkert till stor hjälp för andra att läsa det du berättar om i artikeln.
Jag tycker du är modig och klok och stark som trots allt delar med dej av dina erfarenheter till andra.

Nu håller jag alla tummar för att allt går bra i Uppsala imorgon!
*kramas*

04 april, 2006 11:23  
Blogger Ellis sade ...

Tack för länken! Det var en fin artikel. Din styrka lyser i varje rad tycker jag.

Och fina bilder, du är jättefin!

Och så upptäckte jag att du bor i ett landskap som ligger mig mkt varmt om hjärtat. :-)

04 april, 2006 13:45  
Blogger disa sade ...

月見草油,中油,汽油,油壓,苦茶油,機器,蔥油餅,加油站,油價,中油,油價查詢,升降機,指甲油,油漆,拖板車,油壓,汽油,加油站,加油,橄欖油,三酸甘油脂,加油站,椰子油,指油壓,加油站,原油價格,海豹油,油桐花坊,吸油機,加油站,雲南婆婆,姑婆芋,大老婆,老婆,老婆,青蛙,歌詞,婆羅花,論壇,坐月子,阿龐,老婆大人,月子餐,老大,孕婦,老婆,渡假屋,趙樹海,大嬸婆,汽機車,冠佑,老婆餅,鶯歌,阿婆,吉祥話,阿婆冰,屈中恆,婆婆,虎姑婆,影片,花蓮民宿,花旗銀行,流星花園,流星,桃花運,花蓮旅遊,花蓮,花旗,流星花園,海洋公園

18 november, 2009 17:54  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark