18 april 2006

Imorrn - Gävle

I morrn blir det Gävle hela dagen = inget bloggande :-(
Och ikväll SKA det bli tidigt i säng så jag ska orka köra dit.

Det blir bil dit (mammas) och tåg hem.
Mamma möter upp i Gävle och tar sin bil hem till Stockholm,
medan jag tar tåget hem till Delsbo.

Fiffigt va?

8 Kommentar(er):

Blogger Elisabet sade ...

Väldigt fiffigt.
Ska du till läkaren, eller?

18 april, 2006 22:11  
Anonymous Babsan sade ...

Hoppas allt går bra i Gävle och kör försiktigt

19 april, 2006 06:18  
Anonymous bert sade ...

Jösses - den borne logistikern!

Heja!

:-)

19 april, 2006 10:56  
Blogger Ewyz sade ...

elisabet: Hon ska till läkaren ja :)

mahaha, ja tar över mammas blogg ^^
nej ja skojja bara :P Men datan tar jag över.. till fyra.. grr

19 april, 2006 14:45  
Anonymous AnnaPanna sade ...

Lycka till!

19 april, 2006 19:04  
Blogger Tommy sade ...

Heja Brynäs! :)

19 april, 2006 20:14  
Blogger Helene N sade ...

tommy: *asg* Du e kul du ...

19 april, 2006 20:23  
Blogger Helene N sade ...

bert: Ja, du skulle veta hur vi brukar hålla på i min familj ... "Men om du åker dit, då är ju pappa där, säger mamma, och då kan vi sedan ta bussen hit och så möter du oss.... näe det går ju inte, men om vi först åker och handlar och sedan tar du din bil och möter oss där och pappa ställer sin bil vid xxx så kan vi vänta ... näe förresten, jag måste ju inte till stan också. Men om vi gör så här ..." Och så fortsätter vi i all oändlighet!!!

19 april, 2006 20:30  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark