03 april 2006

Jakob Eklund


För någon timme sedan satt jag och njöt framför tv:n.
Möbelhandlarens dotter är en rätt bra serie.
Och inte blir den sämre för att Jakob Eklund är med! Jag har sett honom i flera år.
Jag ser gärna allt han är med i. Alla filmer och serier som går på tv, oavsett om de är bra.
Bara för att han är med. Men oftast är de bra.

Den kalufsen.
Gropen i hakan.
Ögonen.
Rösten.

Han ser så snäll, lugn och trygg ut. En person man skulle vilja känna (på - hrrrm). Undrat. Velat veta mer.

Varför har jag inte träffat en Jakob Eklund i mitt liv?



Bild från Norrbottenskuriren och Bulldozer

5 Kommentar(er):

Blogger Åsa Mitt i Världen sade ...

Det är hotet om silvertejp (se föregående inlägg) som gjort Jacob lite betänksam.

04 april, 2006 06:58  
Blogger Elisabet sade ...

Jag vet flera som gärna hade velat känna ....... herr Eklund.
Det finns några danska skådespelare också som håller samma mått.

04 april, 2006 07:24  
Blogger Ellis sade ...

Jag tycker likadant om den herrn. Mums. :)

04 april, 2006 13:40  
Blogger Helene N sade ...

Åsa mitt i världen: Tror inte jag hade behövt silvertejp på herr Eklund. Nix pix. Inte över munnen i alla fall ;-)

Elisabet: Som till exempel? Mads? Såklart. Finns det fler?

Ellis: Jag har första tjing!

04 april, 2006 21:59  
Anonymous Linda sade ...

Jag har träffat denna härliga herrn.
han är en goding av högsta slag. Hade kastat mig över honom om han inte haft sin Marie (Rickardsson)sen en massa år tillbax.

02 september, 2006 16:13  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark