12 april 2006

Klippt till

Min dotter hade beställt tid på en salong för klippning och färgning/blekning av håret.
Hon ville klippa sig rejält den här gången, alltså klippa bort typ 20 cm.
Hon var själv in till salongen och beställde tiden.

Men under veckan som gått så har hon funderat lite och ville inte längre göra blekningen utan bara klippningen. Dessutom sa jag att vi inte hade råd att göra både och utan att hon skulle klippa sig nu och ta blekningen nästa månad. Okey. Sagt och gjort.
Hon fick 300 kr med sig för klippningen och gick dit direkt efter skolan.

Har nu suttit i spänd förväntan och väntat på att hon ska komma hem så jag får se hur hon ser ut.

Och Mia - inte säga något till någon, det ska bli en överraskning ...

1 Kommentar(er):

Anonymous Mia sade ...

Nejdå - jag har redan fått stränga order. Jag säger som Manuel: "I know naaaaaaathing!!" ;o)

12 april, 2006 16:49  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark