27 april 2006

Korsningsponny?

11 Kommentar(er):

Blogger Det Mörka Hotet sade ...

Ypperlig tajming!

Samuel

27 april, 2006 17:47  
Blogger Helene N sade ...

DMH: Tror att du verkar vara den ende som inte antingen:

a) inte har humor
b) inte vet vad en korsningsponny är
c) inte förstår vägmärket
d) alla ovanstående tillsammans

27 april, 2006 20:48  
Blogger Anne-Maj sade ...

Den var mycket bra!!!!! säger en som rider...
Vad vägmarket med korset betyder vet jag inte, en som har inte körkort:-)

27 april, 2006 23:51  
Blogger Elisabet sade ...

Åja, jag vet nog precis ... men jag har ju haft så fullt upp med listorna, så ögonen har gått i x.
Den var suverän bilden.
Och ljuset i den också.

28 april, 2006 09:13  
Blogger Elisabet sade ...

Och förresten smörar du ju bara ... du vill ju gifta dig med Samuel ...-)

28 april, 2006 09:13  
Blogger Det Mörka Hotet sade ...

Rätt svar E: Skall vi gifta oss?

Jag har förberett lite: har en pilsner i kylen!

Samuel

28 april, 2006 19:15  
Anonymous petra sade ...

sötnos - vilket erbjudande!!! jag tycker absolut du ska ta det - den där Mörka HotSamuel verkar både exotisk och trygg på samma gång - vilken chans!!
Jag tänker på dig - hur mår du?

28 april, 2006 22:03  
Blogger Nat sade ...

Hej Helene, hur har du det?

Bra hoppas jag innerligt.

kram

29 april, 2006 09:45  
Blogger Helene N sade ...

anne-maj: Märket betyder vägkorsning.

elisabet: Nej, jag vet inte vad jag tänkte på när jag skrev den där kommentaren. Det var så roligt att en man hade så god smak på filmer kanske ...
Dessutom kan du ju se att det är till dig han friar i inlägget under ... Så det blir nog jag som blir brudnäbb ...

Petra: Jag har inte fått något erbjudande! Det var till Elisabet. Och Samuel har ju hängt som "bloggroupi" på hennes sida mycket mycket längre än jag.
Så det var ju på tiden att han äntligen tog mod till sig.

29 april, 2006 12:03  
Blogger Helene N sade ...

inte för intet: Tack, jag mår okey.

29 april, 2006 12:03  
Blogger Ewyz sade ...

Yay, mamma är fortfarande het singel :D

30 april, 2006 02:55  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark