23 april 2006

Lite mat i alla fall

Fick i mig lite mat.
Grönsaksbiffar och makaroner.
Och rödbetor. Sonens förslag. Han gillar rödbetor.
Och det var inte helt fel.

4 Kommentar(er):

Blogger SANDRA sade ...

Just det ja...mat.
Kanske därför jag har ont i magen.

23 april, 2006 13:09  
Anonymous petra sade ...

Rödbetor....ja detta med mat är ändå nåt himla viktigt, särskilt i svåra tiden när man kämpar med sjukdomar - cancer är ju också en så mytomspunnen sjukdom där den ena säger att den maten förhindrar medan den andra säger att samma mat framkallar ancer...
jag har börjat abbonnera på nåt som heter Årstiderna (www.arstiderna.com) hoppas jag ger dig rätt länk nu?? De levererar hem till ens dörr finfina lådor med frukt och grönsaker so man lätt väljer själv i deras hemsida - billgt, urgott!! Just mkt rotfrukter tex....
Jag tänker på dig nu!!!

23 april, 2006 13:39  
Blogger Helene N sade ...

Sandra: Aja baja, inte slarva med maten!

Petra:Nej, vad smart! Men finns det någon som kommer hem och lagar i ordning lite veg-käk av alla grönsaker också? Eller måste man äta bara råa grönsaker?
Jag frå ju hjälp med att handla, så grejerna får jag ju hem. Bara det att jag inte alltid orkar laga till dem ... Ska i alla fall gå in och kolla länken.

23 april, 2006 13:51  
Blogger Helene N sade ...

petra: Tråkigt nog leverar de inte i mitt område ...

23 april, 2006 13:53  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark