21 april 2006

Lite snabb ...

... ihopsättning av bilderna eftersom jag inte får till det. Kan inte lägga bilderna bredvid varandra direkt i bloggen. Det understa ska vara till höger om det översta.
Ungefär såhär:

2 Kommentar(er):

Blogger Det Mörka Hotet sade ...

Jag är impregnerad!!!
Själv är jag glad varje gång jag får igång brödrosten...killar kan - inte!

Samuel

22 april, 2006 08:39  
Anonymous petra sade ...

ja, herregud....ibland undrar man verkligen över vårt toppmoderna samhälle....under hela min bröstcancerhistoria så såg man ju aldrig så många engagerade och kunniga människor som när en ny ultraljdusmaskin skulle installeras! Det kunde stå fem-sex personer med olika språk dessutom - och diskutera över ens huvud där man låg utlämnad till att tolka vad de sa om det de såg på skärmen....ujuj vad läskigt!
Som tur är förstår jag rätt bra franska tex så jag kunde ändå hänga med lite...men ändå??!!
Att man fortfarande inte kan detta med omvårdnad inom den svenska omvårdnaden är helt häpnadsväckande!!
PS - jag frågar bara för sakens skull; du är ju välkommen på bloggöl ikväll kl 18 på södershjärta - som du säkert redan sett - och jag inser till fullo att det inte är så jättelockande för dig - iallafall inte just nu! Men jag villändå säga det!

22 april, 2006 09:53  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark