04 april 2006

Mors lilla Olle

10 Kommentar(er):

Blogger Elisabet sade ...

Vilken fin målning!
Du säljer inte .... ?
(Det är en fråga. På riktigt).

04 april, 2006 22:23  
Anonymous mammakatt sade ...

Åh, mysig! Inte visste jag att du målar! Det är så man längtar till grönskan ... stånk. Du sa att Elisabet antagligen har gröna gräsmattor här i Skåne. Nå, jag bor tre och en halv mil norr om Ystad och här har det snöat och regnat om vartannat hela eftermiddagen och gräsmattan är vit. *surar*

04 april, 2006 22:24  
Blogger Elisabet sade ...

Men mammakatt: här i Ystad har vi gröna gräsmattmor ..., då bor du mer norrut, höglänt?

04 april, 2006 23:24  
Blogger Elisabet sade ...

Nä, men åååååå, vilken fin bild du har på högersidan!!

04 april, 2006 23:27  
Anonymous Mia sade ...

Ämen lägg av vilka söta nallar!! Har du målat? Tokfint!

05 april, 2006 09:18  
Blogger Det Mörka Hotet sade ...

Å så svenskt! För mig är skogen och det som finns där så oerhört svenskt då skogen är något skrämmande i flera andra länder.
Härliga gröna nyanser!

Samuel

05 april, 2006 09:20  
Blogger Helene N sade ...

Jag målar i perioder men det blir sällan så mycket så att jag kan sälja.

Fick nya fotot av samma fotograf som tog bilderna i ICA-kuriren. Peter Hamberg

www.peter-h.com

05 april, 2006 23:19  
Anonymous mammakatt sade ...

elisabeth: lite höglänt bor jag nog, men nu har det ju töat bort igen :) Det var bara ett sånt där apriloväder som kom ...

helene: Väldans fin bild. Stämningsfull och lite ... melankolisk tycker jag. eller kanske bara tankfull.

06 april, 2006 16:42  
Anonymous AnnaPanna sade ...

Mina favoriter hittils är kvinnan som springer (som påminner om min mamma) och den med blommorna. Blommorna med olika uttryck, en sån bild kan jag titta på i evigheter - vet inte varför.
Jag är iaf imponerad!
AnnaPanna

06 april, 2006 18:57  
Blogger Helene N sade ...

Alla: Tack för komplimangerna! Jag blir så glad för jag själv tycker ju inte att det är så märkvärdigt ...

Annapanna: Kanske skulle jag göra ett undantag och sälja damen som springer? Jag ska fundera på saken. Kanske skulle jag kunna ha auktion här på bloggen ...

07 april, 2006 17:07  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark