23 april 2006

Natti natti















Bilden är från Cuteoverload

5 Kommentar(er):

Anonymous Mickey J Barczyk sade ...

natti natti... gullig katt ;-)

23 april, 2006 23:23  
Blogger Elisabet sade ...

Godnatt, godnatt. När jag får en större lägenhet nån gång, eller ett hus, ska jag ha katt.
Basta!

23 april, 2006 23:49  
Blogger Studiomannen sade ...

Ja du det kan man säga. Klockan är 0400 och jag kan mycket riktigt konstatera att det inte är helt förenligt att arbeta strax efter en operation. Du hade alldeles rätt.

Ska ta det lugnt till på onsdag kväll. Lovar. Blir lite pömsig när jag ser katten. Jag HATAR att vi båda här hemma är allergiska. Vi hade haft ett zoo hemma annars. För en sovande och spinnande katt är bland det mest rogivande jag kan tänka mig.

Fast jag är nog en hundmänniska innerst inne.

24 april, 2006 04:03  
Blogger Det Mörka Hotet sade ...

Cuteoverload är som en drog för mig: jag borde hålla mig borta - men kan INTE!!!

Samuel

24 april, 2006 12:21  
Blogger Ewyz sade ...

ZzzZzz - va? oj förlåt.. ja måste ha somnat (a)

30 april, 2006 02:43  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark