01 april 2006

Nybliven matte


Idag kom dom äntligen!
Som jag har väntat!

Lådan på balkongen är färdig och höet tog jag hem igår. Och de verkade tycka om sitt nya hem.
De är så underbart söta. Vet inte hur jag ska kunna äta upp dem här när det väl blir dags till jul.
Men det tänker vi inte på nu, eller hur?

Mamma blir nog glad i alla fall att äntligen detta år få en riktig hel julskinka med ben, istället för sådana där moderna hoppressade skinkbitar i nät!

13 Kommentar(er):

Blogger Elisabet sade ...

Ja, det ska jag ju säga, att inget förvånar mig som har med Helene att göra .. men är det verkligen på riktigt?

Du har väl inte börjat odla potatis på parkettgolvet också ..-)

01 april, 2006 21:48  
Anonymous AnnaPanna sade ...

Det var då det sötaste! Men inte ska du väl äta upp dem??!!
AnnaPanna

01 april, 2006 21:52  
Anonymous AnnaPanna sade ...

Det var då det sötaste! Men inte ska du väl äta upp dem??!!
AnnaPanna

01 april, 2006 21:52  
Anonymous AnnaPanna sade ...

Det var då det sötaste! Men inte ska du väl äta upp dem??!!
AnnaPanna

01 april, 2006 21:52  
Blogger Elisabet sade ...

Som du ser är Anna i chocktillstånd ..,haha.

01 april, 2006 22:27  
Blogger Helene N sade ...

Ha ha ha ha!

APRIL APRIL!!

Inte har jag några griskultingar inte ;-)

02 april, 2006 00:33  
Blogger Elisabet sade ...

Äh!!! Å, fy vad du lurade mig!
Jag trodde att du hade blivit småt galen.

02 april, 2006 07:23  
Anonymous AnnaPanna sade ...

Jag andas ut igen...
AnnaPanna

02 april, 2006 10:39  
Blogger Elisabet sade ...

Helene: Anna ringde mig och var UPPRÖRD .. "tror du verkligen att hon tänker äta UPP DOM till jul?!!" hahaha ...
"Jo,det tror jag säkert", sa jag, som blev lika lurad.
Jag skyllde på att du hade bott i kollektiv och nog var van vid sånt ..,-))

02 april, 2006 10:48  
Blogger Elisabet sade ...

Helene, kan du inte berätta vad aprilskämtet handlade om .., det som du tyckte var så bra?
Eller länka?

02 april, 2006 11:27  
Blogger Helene N sade ...

Annapanna: Hoppas du inte hann och ringa till djurombudsmannen eller så ...

Elisabet: Tyvärr måste man vara prenumerant för att se den artikeln på nätet. Men jag kan scanna in den och se om det blir läsbart.

02 april, 2006 14:41  
Blogger eline esteban sade ...

Herregud jag trodde också att du skulle äta upp dem. :)

05 april, 2006 14:50  
Anonymous Anonym sade ...

Hihihi Fy fa du lura dom mamma xD

//Eweliina

07 april, 2006 22:24  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark