10 april 2006

Passar någon av dessa?

Hej Solis!
Eftersom du har modem tänkte jag att jag lägger ut några bilder här. Hade jag skickat dem med mail så hade jag väl proppat igen inboxen för dig. Välj en bild så skickar jag orginalet. Du får ändra färg, ljusa upp, ta bort bakgrunden eller göra vad du vill med det.
Men det här är inte alla jag har. Jag har några svarvita också, kan det vara något?
Maila mig när du har tid.





4 Kommentar(er):

Blogger Nat sade ...

Herregud vad underbart! Min dröm. Att kela med vargar.

10 april, 2006 20:16  
Blogger Elisabet sade ...

Helene, nu är jag online ... vi är två stycken just nu .. undrar vem den andra/andre är .. ?

10 april, 2006 21:42  
Blogger Helene N sade ...

Nä, jag var oskyldig den här gången ...

10 april, 2006 23:08  
Anonymous bert sade ...

Vargar - Vackra djur.

11 april, 2006 09:00  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark