07 april 2006

Runar i Rampfeber

Vill Runar bli lite folklig? Eller är vill han bara synas?
Jag tycker i alla fall att det var modigt gjort att ställa upp. För jag tror inte ens han fick speciellt mycket betalt. Men som sagt det kan ju vara ett PR-trick också.

Hur det nu än är så tyckte jag synd om honom för det var helt fel låt för honom.
Inte ens jag som är kvinna kan sjunga i det höga tonläget. Varför valde de inte en annan låt?

I alla fall tyckte jag det var modigt och ödmjukt att han bjöd på sig själv. Jag ser gärna mer av Runar.

2 Kommentar(er):

Anonymous AnnaPanna sade ...

Runar, han höll på köra över mig häromdagen - han ligger på stort minus! ;)

08 april, 2006 14:15  
Blogger Helene N sade ...

annapanna: Oj, då hoppas allt gick bra med dig!

08 april, 2006 19:39  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark