22 april 2006

Seeegt igen ...

Å vilken seg dag. Illamående. Trött. Seg.

Förra veckan kunde det dröja två-tre dagar innan jag gick på toa.
Cellgiftsbehandlingen i torsdags ändrade hela det.
Idag kan jag vara glad ifall jag slipper gå på två-tre timmar.

Som en kompis med magsjuka sa; det känns som man har ett babianarsle.

Jo. Just så.

4 Kommentar(er):

Blogger Elisabet sade ...

Stackars, stackars, stackars dig.
Att må illa är det värsta som finns. Nej, det finns såklart säkert det som är värre, men det är ändå så himla äckligt.
Om jag hade varit din granne, hade jag kunnat ringa på dörren och fråga om du ville ha hårmassage eller fot-dito eller nåt annat som man kunde ha gjort.
kram på dig.

22 april, 2006 18:03  
Blogger Helene N sade ...

Elisabet: Det hade varit rätt skönt. Fot-massage. Ja tack.

22 april, 2006 18:05  
Blogger Elisabet sade ...

Ja, jag tar med mig lavendelolja.

22 april, 2006 18:41  
Blogger Nat sade ...

Lite silon salva lindrar bra, eller liknande som inotyl.

23 april, 2006 08:28  

Skicka en kommentar

<< Home


©Heléne Nordmark